سلام دوستان خوب مهربانم
سلام دوستان
امید وارم حال همتون خوب بوده باشد ببخشید دو سه ماه بود
که نیستم . سه ماه دیگر هم نیستم به بزرگی خودتون ببخشید
نتوانستم تک تک وبلاکهاتون بیام ایشالله سه ماه دیگر مشکلم حل خواهد شد
به خدمت شما عزیزان بر می کردم دعا کنید به دعاهای شما محتاجم
+ نوشته شده در چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 11:36 توسط در قلب منی
|